Och så huset mm...

Vi har nu bott i Njurunda på Klockarberget i över ett år. Trivs bra men känner att vi verkligen skulle behöva ett större hus! Nu när vi blir 4 i familjen så skulle det va skönt med större. Nedervåningen används knappt, annat än till att sova. Men ett nytt hus blir det inte än på ett tag! Ska bygga om lite på nedervåningen så det blir ett extra rum istället för ett till vardagsrum som inte används. Klart att grabbarna ska ha var sitt egna rum :-)
 
Nu har jag varit mammaledig sedan mars 2012. Kommer inte att gå tillbaka och jobba något innan den nya bebben kommer i september. Blir ledig minst ett år till när han är född. Sedan får jag se hur det blir efter det.
Nu på måndag ska jag börja plugga upp mina gymnasiebetyg som jag så länge har tänkt göra! Blir först Ma A (Eller Ma 1 som det numera heter) och sen tar jag Ma 2 till hösten och ev Företagsekonomi 2 till våren. Lika bra att passa på när man ändå inte arbetar. Blir såklart en stor utmaning att studera samtidigt som man har två småttingar att ta hand om men det ska nog fungera ändå! Sammy ska börja på dagis, 15 tim/ veckan i oktober. De timmarna måste jag då passa på att plugga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0