En till bebbe på väg...

 Den 1 januari 2013 tog jag ett graviditetstest som visade positivt! Vi ska ha ett till barn! Precis som vi ville blir det då två barn nära varandra så de kan växa upp tillammans.
Den 12 september är HAN beräknad att anlända. Har varit på ultraljud och allt såg bra ut. Kan inte förstå att jag ska bli 2-barnsmamma! Och till 2 pojkar dessutom! :-) Ja livet har verkligen förändrats på bara ett par år! Men verkligen till det bättre! Kan inte tänka mig ett liv utan Sammy och den nya lilla bebben är så välkommen! :-)
 
Inte så mycket mer att säga om det just nu. Mår kanonbra nu (i vecka 26), förutom att jag är tung som en kossa, men det får jag ta tag i sedan när man har fött. Veckorna mellan 7-12 (20) va precis som när jag gick med Sammy, väldigt jobbiga med illamående och trötthet.
 
Ja en bild på bebben i magen måste ju också läggas upp såklart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0