Inflytt...check!

Ja då är vi på plats i nya huset. Vilken fruktansvärd flytt det var! Egentligen inte, men är man höggravid så är det inte det optimala man kan göra kan jag lova! Mina fötter har värkt så jag tror dom skulle spricka! Men nu är det lite lugnare iaf. Micke åker bort nu i dag och är borta till fredag så då får jag pyssla och fixa i min egen takt :)

Det börjar bli fint! Dock har vi märkt lite småfel som vi inte visste om när vi flyttade in... Förhoppningsvis får vi ordning på dom utan att behöva ringa hit någon expert.

Nu blir det till att skjutsa Micke till Midlanda, sen en snabbvisit på ikea för att inhandla en stång till duschdraperiet.

Återkommer med lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0