Tiden går...Del 3

Jag fyller 30 år!!

Ja, herregud...nu är man snart vuxen :) Fast 30 är inte min skräckålder. Det är 40. vet inte riktigt varför, men kanske för att efter 40 ska man som kvinna helst inte skaffa fler barn.

Det blir i alla fall en liten fest för mig. Eller snarare familjeträff. Min familj och Mickes familj har ju aldrig träffats. Tänkte att det kunde va på tiden nu när vi har varit tillsammans i 4,5 år och när vi ska ha barn. Sen vill nog de flesta komma och hälsa på ändå och då kan man samla alla till en stor fest :)

Såg ett inlägg som jag gjorde tidigare i min blogg som jag skrev när jag va 25 år. Där undrade jag hur mitt liv skulle se ut om 5 år... Ja, här är det nu snart. Volvo, villa och bebbe :) är väl bara vovven som saknas då :)

Inlägg i oktober 2007: I väntan på livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0