Det är dags för freeedagsmyyys!

I kväll kommer M hem och i morn fyller han 28 år. Skönt att han äntligen fyller, är inge roligt de 2,5 månader per år som det är 2-siffrigt mellan oss :) Känner mig gammal!
Han kommer nog att vara trött eftersom jag fick ett sms i morse där han skrev att han hade varit uppe hela natten och festat med nån norrman och islänningar. Tydligen hade han haft roligt i alla fall. Nu blir det nog ännu en kväll där han somnar direkt när han kommer hem och sover i 16 timmar...

En regning dag och kollar jag på smhi så verkar det ska fortsätta ända fram till mitten av nästa vecka... Jajaja...lika bra när jag ändå inte kan promenera så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0