Finväder i sikte!

I dag har det regnat hela dagen. Har följt smhi som en tok för att se när bättre väder är på gång. Som det ser ut nu ska det bli några fina dagar framöver så i morgon bitti åker jag till stugan. Micke kommer på kvällen. Han måste jobba på dagen. Mitt i semestern :(
Nu ska jag passa på att slappna av, sola och kanske till och med tvångsdoppa mig :) Det är ju faktiskt sommar och semester!! Sen blir det nog lite fiske oxå om jag känner Micke rätt :)

Ska försöka få in lite bilder sen.

Happy vacation!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jo,den har jag kvar! Ska leta rätt på filmen och så hör jag av mig =)

2010-08-07 @ 01:45:09
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0