Ensamma helgen

Denna helg är man ensam hemma. Micke är i Bergen, Norge på Nordiska mästerskapen. Ja, självklart vinner han :) Första veckan på jobbet gick bra. Skönt att allt är "normalt" igen. Det enda tråkiga va att vi fick reda på att den grupp jag jobbar på ska bli mindre :( 
Från 1 november går jag tillbaka till mitt gamla jobb som säljare. Hade vikariat till feb-mars, men nu när omorganisationen görs så blir det tidigare. Mest tråkit är det för de som tvingas sluta på den gruppen efter att ha haft administrativa uppgifter i flera år och nu måste gå tillbaka till att sälja...många är jätteledsna :(
Jag är iaf jätteglad att jag har ett jobb! Det ska jag inte glömma bort! Det bästa är alla människor som jobbar där. Riktigt rolig arbetsplats och det betyder mycket!

I dag ska jag och Moci gå på stan och shoppa lite. Äta lunch på BIM först så man har lite energi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0