Vilken skitdag!

Usch vilken hemsk dag! Har sålt dåligt (väldigt dåligt), det är dåligt väder och jag är suuuupertrött! Är det en höstdepresion det här? Nä nu vill jag bara gå hem och lägga mig och sova i några månader så kan man vakna när våren är här igen :)

Nu börjar det bli mörkt ute oxå...klockan är 16.43. Om några dagar kommer det att vara kolsvart när man går hem. inte konstigt att man känner sig nere...man får ju ingen sol på sig! Skulle kanske prova ljusterapi :P

Nej men usch vad jag klagar i dag då... Nej man ska se allt från den ljusa sidan! :S

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja du får se det från den ljusa sidan!! Snart kan man ju åka ut på isen och angla storgäddor :) Loligt!!

2008-10-21 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0