Det finns olja i receptionen

Ny vecka, nya utmaningar...
Just nu känns det som att helgen är extreeemt lång borta. Funderar mycket i dag, men kommer inte fram till något vettigt. Jag hoppas att det klarnar snart...

Helgen va skön och lung. Promenerade lite, träffade farmor och farfar och pappa. Pappa envisades om att tvätta min bil :) Så nu är Gulan jättefin och ren! Han är så söt. I dag på jobbet fick jag ett mail från receptionen om att det fanns olja som väntade på mig där. Sötnosen pappa hade åkt och köpt åt mig. Han hade kollat upp att det va lite lite servoolja i bilen :)

Brum brum :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Va glad Gulan måste ha blivit efter all ompyssling ;) Nu när vintern börjar närma sig så längtar jag faktiskt efter min alldeles egna Gulan.. :(

2008-10-13 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0