I dag är mobilen retro!

Ändrade tema på min mobil för första gången efter jag köpte den... Det ser ut som en helt ny mobil! Och temat ser väldigt 80-tals disco-aktig ut :)

Nu börjar det bli mörkt ute...klockan är 14.39, tragiskt! Snart är det mörkt när man går till jobbet, mörkt hela dagen och mörkt när man går hem! Kommer hamna i en deppresion snart!

Moci har ett par stövlar som är mina säger hon. Ett par blommiga...eller svarta med blommor på eller hur det var. Jag är så nyfiken hur dom ser ut, för jag har inte en blekaste aning!

I kväll ska jag till M efter jobbet. Blir först inhandling av en kyckling sen blir det ner i lergrytan med den :) Mums!!!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Blir ju aldrig nån lergryta :(

2008-11-18 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0