18 arbetsdagar till julledigheten!

Gud vad jag längtar nu alltså! Hösten har varit så lång och tråkig... Nu börjar det iaf blir lite snö och lite ljusare än de sista månaderna. Jag kommer att vara ledig ganska mycket i jul. Ledigheten blir i 2 perioder. Första blir från 20/12 - 28/12. andra blir 31/12 - 6/1. LÄNGTAR!!!!!

Julafton är redan planerad. Eller egentligen börjar julen med en uppesittarkväll hos mamma dagen före, sen på julafton åker jag till pappa vid 14-tiden. Äter och träffar lite släkt. Sen åker jag vidare till mamma vid 18-19-tiden och träffar lite mer släkt :)

Hoppas på att M vill hänga med mig för att sen åka till Börtnan på juldagen, men jag förstår ju att han vill träffa sin släkt på den stora familjedagen oxå...

Varför ska man behöva vara så splittrad numera? Tänk om alla kunde samlas i en enda stor julaftonsfest ist! kanske 40 pers :) Skulle vara grymy roligt! Stackars den som blir tvungen att stå för maten bara :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilka tankar! hahaha :P

2008-12-04 @ 16:35:15
URL: http://moci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0