Lördag

Inte riktigt lika sugen på att skriva här längre... Vet inte varför. Har varit så mycket på senaste tiden.

Ja, iaf så fick jag in min lilla försäkring som fattades, så tack till den som ringde in när jag hade slutat och ville ha min offert!

Nu fattas det bara en lägenhet då. Har denna tills den 31:a mars. Sen tänkte jag köpa mig en 1:a eller 2:a beroende på priset såklart. Har tittat på en 2:a i min trapp, lagt ett bud. Väntar på att mäklaren ska höra av sig nästa vecka. Hoppas på den...

I kväll har Anna 23-års fest. Ska troligtvis dit, fast jag är inte riktigt på festarhumör. Men jag skulle vilja att hon kom när jag fyllde år så... Men det blir nog jätteskoj! Har man inga förväntningar brukar det bli så...fast nu förväntar jag ju mig att det blir roligt därför så då kanske det blir tråkigt :S Äh, man ska inte tänka för mycket :P
Festen kommer bli skitrolig!!! Vet redan vad jag ska ha på mig isf, så det är skönt!

Nu ska jag ta och göra mig lite brunch!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, kanske det.. men som du vet så kommer jag att ändra mig igen - å igen! :D Så du ha bestämt va du ska ha på dig? :P

2008-01-12 @ 12:57:15
URL: http://aet85.blogg.se
Postat av: Petter

Köp min lägenhet!

2008-01-18 @ 00:36:43
URL: http://petteresbjornsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0