Feberyra

35 min kvar...känns som ett par veckor just nu! Det är fredag och i kväll är det julfest med jobbet. Blir på kåren, samma som förra året. Blir nog inte lika mycket dricka iaf, då klarar jag inte lördagen!
Men roligt ska det bli!

Dagen annars har varit seg...ringer väldigt lite och jag har sålt lika dåligt som en dammsugsförsäljare!

M stackarn, han ligger hemma hos mig sjuk han :( I går kväll va han lika varm som ett element. Yrade i sömnen gjorde han oxå! Synd att man inte uppfattade allt, men när han vaknade kl 00.30 och sa att han just hade ringt till chefen började jag att fundera :P Han va redo att kliva upp och åka till jobbet eftersom chefen hans hade sagt att han tyckte att han kunde jobba ändå, fast han va sjuk... Stackars liten som har feberyra! Sa åt honom att somna om :)

Hoppas du mår bättre snart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får kul ikväll! Jag mår bättre, tänkte försöka få i mig lite mcdonalds. Pug sakna matte :( jag sakna också. Puss

2008-12-05 @ 16:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0