Vad är det?

Usch i morse när jag vaknade mådde jag illa som bara den. Vet inte vad det är med mig. Hoppas man inte har åkt på magsjuka eller nått. Brukar aldrig ha magsjuka, så jag tror inte det. Men jag hatar att bara må illa. Helt meningslöst. Har man feber så är det iaf kroppens försvar mot infektionen. Men att må illa är det värsta jag vet!. Sitter på jobbet iaf. Går ganska bra. Har ätit lite frukost...
I går kväll va det fest för hela kundtjänst på "våningen" i stan. Jättefint var det! God mat och underhållning. Kan nästan tro att man är bakis, men så är det inte. Åkte bil hem direkt efter middan kl 21, så jag drack inte en droppe. Missade tävlingen och underhållningen, men det gör inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0