Mycket man behöver som man inte behöver

Nu har jag varit på Ikea igen och som sist har jag handlat saker jag egentligen inte behöver. Men dom har ju verkligen allt, så man blir så sugen! Sen är allt så billigt oxå, men när man kommer till kassan så blir alla billiga saker tillsammans ganska dyra... Men jaja...man måste väl få slösa lite ibland...eller?

Har för övrigt i dag oxå varit hos tandläkaren...har inte varit där på 2 år så jag räknade med att jag skulle ha åtminstone 2 hål...men inte ett enda! Jag blev alldelens paff! Fast jag ska ju vara glad :) Och det är jag :D

Sen var det ju det här med mitt nya, hälsosammare liv oxå. Går faktiskt jätte bra! Vet inte om utrensningskuren märks av direkt, men jag mår iaf bra. Äter bättre och dricker mycket mer vatten. Har inte druckit en droppe kaffe på över en vecka nu och jag saknar det knappt. Känns super, så jag fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0