Brottningsmatch med styrkeman...

Och vi har summerat helgens händelser...nästan :)
Efter festen (som för övrigt var rolig med tacos, för mycket vin och karaoke) tog vi en taxi hem. Sängen var platsen och vi hade en riktig brottningsmatch där! Jag är nog inte så svag som jag trodde. Skulle nog klara mig ganska bra om nån skulle vilja göra mig illa...det är ju bra!
Vem som vann matchen är lite dimmigt...men det var nog Micke... :) Undrar bara vad grannara trodde att vi höll på med :S
Ja nu har man träningsvärk över hela kroppen oxå! Små blåmärken + en sträckning i ena axeln...hehe...men det va skitkul!

Dagen efter slog tanken oss....vad höll vi på med i går?!? :D
image6




    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0