Utrensad och ren? :)

Jaha, då ska man tydligen vara utrensad då :)
Efter 20 dagars utrensningskur mår jag jätte bra! Har iof ätit jättebra oxå, inte drukit kaffe, te eller alkohol. Inte ätit skräpmat, chips eller godis på nästan 4 veckor nu :) Känner mig duktig faktiskt! Har till och med gått ner nästan 3 kg :) Och grejen är att det är inte så svårt...man blir van efter ett tag. Skulle jag äta skit nu ett par dagar skulle jag bara må skit och känna mig fet och uppsvälld! Nej tack!
Min plan är att vara så här nyttig ända tills den 1:a december. Då ska jag och Micke åka på kryssning med cinderella. Med följer en kompis till honom och hans tjej Maria. Ska bli superkul och det är roligt att ha ett mål...lättare att hålla sig mot frestelser då oxå! Men  åker man på kryssning går det inte att motstå god mat (buffé och taxfree...) så då blir det fest! But untill then...
image21

Kommentarer
Postat av: Monica

Whiiiiii for healty living!!! :D Moci 50 kg, avd tror du???? Eller Moci stenhård mage med rutor?? :P

2007-10-11 @ 21:20:44
URL: http://moci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0