Ibland slår det mig...

...hur kär jag verkligen är! Har hittat en underbar kille som inte bara är snäll och gullig med bra humor...men oxå så j*vla snygg!! Ibland bara slår det mig... Han behöver inte göra nått speciellt heller...bara ligga där på sängen (naken) och man vill bara bita honom, låsa in honom så ingen annan får tag på honom... (fast det kanske inte skulle va nån bra idé...hehehe)
Har man hittat någon att älska som älskar en tillbaka...då kan man skratta sig lycklig!

Älskar dig Micke...kan knappt vänta tills jag får känna dina armar runt om mig igen...
image28

Kommentarer
Postat av: Monica

Sött av dig Mimi :)

2007-10-29 @ 13:25:25
URL: http://moci.blogg.se
Postat av: Micke

Men sötnosen då!, nu smälte jag ju!, älskar dig mest av allt!

2007-10-29 @ 17:09:15
Postat av: Anna

Så fint :) Tack för i lördags (och söndag) föresten..

2007-10-29 @ 23:18:19
URL: http://aet85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0