Dålig dag...med en dröm

Usch vilket dåligt humör jag är på i dag! Tankarna bara maler och maler... Tänk om man bara kunde stänga av allt! En panik-knapp som man kunde trycka på när allt känns jobbigt! En sån borde uppfinnas! NU!
Varför kan man aldrig få vara lugn och slappna av lite? :)
Har börjat tänka mer på framtiden och vad som kommer göra mig lycklig framöver.... Träffade brorsan och hans familj i går på middag. Gud vilken fin familj det är. Dom är verkligen lyckliga! Skrattar, skämtar, gosar, leker, har bra jobb, fin villa och ska nu skaffa hund oxå! Kan man önska sig mer än så?! Så vill jag oxå ha det!!!

Är det möjligt?!
Vill att det ska vara det! Och med dig gubbs! ;)

Kommentarer
Postat av: Monica

Det är möjligt! (som du alltid säger till mig) Låt bara tiden ha sin gång, familj är det vanligast som finns, de flesa har ju en familj men sedan är det ju vi själv som bestämmer om det ska bli en bra och lycklig familj! Man kanske inte kan ha så höga krav, i nöd och lust heter det, med tiden vet alla vad de värdesätter, när man har fått uppleva båda de bra och de dåliga sidorna! :D Love ya!

2007-10-16 @ 11:24:05
URL: http://moci.blogg.se
Postat av: Monica

Som sagt, det är så lätt att ge andra råd och säga, Det ordnar sig ska du se! Men det är inte så lätt att leva efter de råden själv :S ihh!

2007-10-16 @ 11:26:28
URL: http://moci.blogg.se
Postat av: Anna

Jag vill ha en panik-knapp! NU!

2007-10-17 @ 19:21:16
URL: http://www.aet85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0