Ny utmaning...

Har blitt utmanad av Tina att skriva 8 fakta/vanor om mig själv i ett blogginlägg, i slutet ska jag skriva namnen på de 8 som jag utmanar! Here we go...


1. Jag biter oxå på naglarna...har försökt sluta 1000 ggr, men börjar bara igen :(

2. Jag älskar skräckfilmer! Hatälskar att bli skrämd :S

3. Jag kliver alltid upp så jag precis precis hinner det jag ska göra på morgonen. En minut till och jag skulle komma för sent...

4. Jag tänker ofta på framtiden

5. Jag är rädd för att dö!

6. Jag är jätte dålig med pengar...dom bara försvinner...fattar inte

7. Jag är för blyg för mitt eget bästa ibland

8. Jag dricker kaffe, fast jag egentligen aldrig har tyckt om det...hatälskar igen :S


Jag utmanar:

Moci
Anna
Erika
Amina
Sandraa
Kristina


Kommentarer
Postat av: Monica

Idiot! hahaha :P

2007-12-11 @ 10:05:33
URL: http://moci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0