Löjliga lilla humor...

Eftersom min kära vän, arbetskollega och skrattpartner har lika löjlig humor som mig + att jag är en riktig härmapa, måste jag bara sno hennes lilla "är-lista"! Man ska googla sitt namn följt av "är"...vad kan man då hitta? Jo följande:

Maria är miljövetare
Maria är 97 km² stor och har en folkmängd på 5 578 invånare
Maria är en pojkflicka
Maria är gruppledare och yrkesverksam som MA/NO-lärare
Maria är elva år och måste för ett tag flytta från sin mamma till en småstad
Maria är bäst
Maria är bl. a utbildad vid Teaterhögskolan i Helsingfors
Maria är nästan som alla andra


Om man då skriver "tycker" istället då...vad hittar man då? Jo:

Maria tycker att rensa hemma är så befriande
Maria tycker att Ballboy stundtals är världens bästa band
Maria tycker inte att bedövningen tagit alls
Maria tycker att det är viktigt att mannen och kvinnan har samma syn på kärleken
Maria tycker att metoderna är harmlösa och att de inte skadar någon
Maria tycker tonåren var positiv, men att den också var full av problem
Maria tycker att tre veckor är en lagom tid
Maria tycker förstås synd om Erik

Detta va mer än jag själv visste :S Man kan lära sig mycket om sig själv! :D

Kommentarer
Postat av: Monica

Hahaha Mocis egna lilla härmapa!! :D Linda hämtar oss typ 17:55 på fredag!!!

2007-12-05 @ 18:45:12
URL: http://moci.blogg.se
Postat av: Monica

Nu har du blivit compared ;)

2007-12-05 @ 19:19:22
URL: http://moci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0